0 Φανταστικοί που ήρθαν 15.000 σε φιλικό

lazarpaokasΜε τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Κοστίν Λαζάρ για τον ΠΑΟΚ και τους φιλάθλους του.Αναλυτικά όσα είπε στην Ρουμανία:
Για τις πρώτες εντυπώσεις του: «Είναι συγκλονιστικός ο κόσμος του ΠΑΟΚ. Με υποδέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, όπως και ο Λάζλο Μπόλονι με τους συμπαίκτες μου. Υπήρχε αρκετό στρες από τη Ρουμανία, ωστόσο τώρα είμαι καλά...»


Για το λόγο που διάλεξε τον ΠΑΟΚ: «Ήθελα να φύγω από τη Ρουμανία, ο ΠΑΟΚ μου έκανε εξαιρετική πρόταση, μου έδωσε κίνητρο και είναι μια από τις κορυφαίε ομάδες στην Ελλάδα. Ήξερα πως έπρεπε να έρθω»
Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ: «Είναι φανατικοί όπως της Ραπίντ. Σε ένα φιλικό ματς ήρθαν 15000 οπαδοί και στα επίσημα θα είναι οι διπλάσιοι. Είναι φανταστικοί...»
Για τον ανταγωνισμό στην ομάδα του ΠΑΟΚ: «Υπάρχουν εξαιρετικοί παίκτες όπως ο Γκαρσία και ο Αρίας, όμως δεν φοβάμαι τίποτα. Όταν μου δοθεί η ευκαιρία θα δείξω τι αξίζω. Παίξαμε ένα φιλικό ματς και τα πήγα καλά, αγωνίστηκα στο ένα ημίχρονο με δεδομένο πως δεν είμαι ακόμα έτοιμος από πλευράς φυσικής κατάστασης, αλλά και γιατί δεν έχω συνηθίσει ακόμα τη θερμοκρασία στην Ελλάδα. Τη νύχτα έχει ακριβώς την ίδια θερμοκρασία με το μεσημέρι»
Για το αν λυπάται που έφυγε από Ρουμανία: «Όχι καθόλου, πραγματικά ήθελα να παίξω στο εξωτερικό. Αν ήθελα να μείνω στη Ρουμανία θα είχα δεχθεί μια από τις τέσσερις προτάσεις που είχα. Αν μπορούσα θα είχα παίξει Στεάουα και Ντιναμό, όμως δεν ήθελα... Η Ραπίντ είναι μέσα στην καρδιά μου και εύχομαι να κερδίσει το πρωτάθλημα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου