0 Τιμή η Εθνική, σημαντικότερη η οικογένεια

mavrokefalidisbaskettΟ Λουκάς Μαυροκεφαλίδης εξήγησε τους λόγους που αποφάσισε να μην συμμετάσχει στο Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας και τόνισε πως η οικογένεια είναι πάνω από όλα..Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της Σπαρτάκ Αγίας Πετρούπολης τόνισε: «Ξέρω ότι πολλοί αναρωτιούνται γιατί αρνήθηκα να πάω στην Εθνική.

Η πρόσκληση είναι πολύ τιμητική για μένα και το να παίζεις για τη χώρα σου είναι πάντα τιμητικό, αλλά αυτή τη στιγμή έχω ένα πολύ σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα. Η οικογένεια είναι πολύ σημαντική για τον καθένα και υπάρχουν στιγμές που θέλεις να είσαι με την οικογένεια σου. Λυπάμαι για την απόφασή μου».

Όσον αφορά την απόφασή του να πάει στην Σπαρτάκ, εξήγησε ότι ένας καλός λόγος ήταν ο Γίρι Ζντοβντς και ο Στέφανος Δέδας. «Ξέρω πολύ καλά τον Γιούρι Ζντοβντς και τον βοηθό του, Στέφανο Δέδα. Είναι δυο εξαιρετικοί προπονητές με τους οποίους είναι ενδιαφέρον και χρήσιμο να δουλεύεις. Μου άρεσε επίσης ο τρόπος που μου μίλησε ο αθλητικός διευθυντής της Σπαρτάκ, Άλεξ Κάρβανεν. Μιλήσαμε αρκετά για την ομάδα, τα σχέδια τους και τις προσδοκίες μου. Αυτό μέτρησε στην απόφαση μου να έρθω στην Σπαρτάκ».

Τέλος, είπε για την προσθήκη του Γιοτάμ Χαλπερίν: «Είναι εκπληκτικό! Έτσι θα είναι πιο εύκολο να προσαρμοστούμε στην ομάδα. Στον Ολυμπιακό είχα εξαιρετική σεζόν. Είναι μια καλή ομάδα, αλλά προτίμησα να πάω σε άλλη ομάδα και η Σπαρτάκ ήταν μια εξαιρετική επιλογή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου