0 "Κάναμε την πλάκα μας"

TSAK_0Ο Γιώργος Τσακογιάννης μίλησε για την εμπλοκή του στο σκάνδαλο με τα “στημένα”, τονίζοντας όσον αφορά στην ενασχόληση του με την Ηλιούπολη, πως “το χόμπι μας κάναμε με την παρέα μου και την πλάκα μας”, αρνούμενος κάθε κατηγορία για δωροδοκία και στοιχηματισμό.
Αναλυτικά η συνέντευξη του στο "Πρώτο Θέμα.

 

Για την ενασχόλησή του με το ποδόσφαιρο: «Δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας. Ήθελα να βοηθήσω την ομάδα της γειτονιάς μου και πριν από επτά χρόνια ασχοληθήκαμε με μια παρέα. Ήταν ακόμη στο τοπικό. Σιγά-σιγά η Ηλιούπολη ανέβηκε στη Δ' κατηγορία, ανέβηκε στη Γ' και τώρα έπαιζε στη Β'. Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι δεν είμαι επαγγελματίας παράγοντας. Το χόμπι μας κάναμε με την παρέα μου και την πλάκα μας. Δεν το βλέπαμε επαγγελματικά. Αυτό που έχω να πω είναι ότι έχει γίνει μια μεθόδευση σε βάρος μου. Όσες φορές κλήθηκα από την Ελληνική Δικαιοσύνη πάντα ήμουν παρών. Παρουσιάστηκα και αθωώθηκα. Αυτή τη φορά όμως είναι δύσκολο γιατί με προφυλάκισαν. Όλα ξεκίνησαν όταν προέκυψε ένα θέμα με πλαστά δελτία και με την Παναχαϊκή του Αλέξη Κούγια. Οι άλλες ομάδες υποβιβάστηκαν, η Παναχαϊκή όμως όχι».

Για την κόντρα με τον Κούγια: «Για εμένα έτσι είναι, γιατί πριν από τρία χρόνια που είχε πρωτοασχοληθεί ο Κούγιας με την Παναχαϊκή και με όποια ομάδα έπαιζε την κατηγορούσε. Και από τότε ξεκίνησε γαϊτανάκι καταγγελιών. Έκανε συνέχεια καταγγελίας για μένα. Όμως δεν ασχολούμασταν. Με κατηγορούσε με αναφορές στο παρελθόν μου, ότι είχα κατηγορηθεί για κάποιες σοβαρές υποθέσεις, και ενώ ήξερε ότι γι' αυτές είχα αθωωθεί σκοπίμως δεν το έλεγε».

Για τις απειλές που δέχεται ο Κούγιας: «Από ποιόν δέχεται απειλές; Τη μια λέει ότι δέχεται απειλές από εμένα, την άλλη από τον Τραυλό, την άλλη από τον Μπέο και όποτε τον συμφέρει αναφέρει και τα παιδιά του... Από εμένα απειλές δεν έχει δεχτεί ποτέ. Ούτε τηλέφωνο δεν τον έχω πάρει. Φανταστείτε τι θα είχε πει αν τον έπαιρνα και τηλέφωνο... Και για άλλο λόγο να τον έπαιρνα τηλέφωνο θα έλεγε ότι τον απειλώ. Ούτε τον έχω πάρει τηλέφωνο, ούτε έχω ασχοληθεί μαζί του».

Για Μπέο και Ψωμιάδη: «Όχι δεν μιλούσαμε. Καμία επαφή».

Για τις συνομιλίες: «Ούτε δωροδοκία υπάρχει, ούτε στοιχηματισμός υπάρχει. Αυτά είναι συζητήσεις. Δεν υπάρχει διάλογος που να παίρνω κάποιον και να λέω τον πλήρωσα. Αυτά είναι συζητήσεις που κάνει ο κάθε πρόεδρος. Αν ακούσετε τα τηλέφωνα, κάθε πρόεδρος ανησυχεί την Κυριακή που θα παίξει μην πέσει σε διαιτητή που θα τον σφάξει... Αυτά είναι λογικά πράγματα. Αυτές τις συζητήσεις τις κάνουν όλοι οι πρόεδροι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου