0 Δηλώσεις Χαβίτο στο Ζέεφελντ


xabito

Ο 27χρονος Ισπανός, φετινό μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, μίλησε στον "Πρωταθλητή" για τις πρώτες του εντυπώσεις με τη νέα του ομάδα μετά το τέλος της σημερινής πρωινής προπόνησης στο Ζέεφελντ.
"Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Είναι ό,τι καλύτερο για μένα. Είναι ώρα για σκληρή δουλειά. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να είμαστε έτοιμοι την νέα σεζόν. Κι εγώ από την πλευρά μου θα προσπαθήσω για το καλύτερο που μπορώ", είπε αρχικά ο Χαβίτο και συμπλήρωσε: "Είναι τεράστια η διαφορά. Άλλο Ολυμπιακός, άλλο Άρης κι αυτό το έχω καταλάβει από τις πρώτες μέρες μου εδώ. Και ο Άρης είναι μια μεγάλη ομάδα και τη σέβομαι, αλλά οι διαφορές που βλέπω αυτές τις πρώτες μέρες είναι μεγάλες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου