0 “Να στήσουμε ένα ματς που θα χάναμε;”

safabalaxrimaΟ γενικός αρχηγός της Χερσονήσου Μανόλης Κουβαράς, που ακούγεται να συνομιλεί σε κασέτα που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο με τον πρώην γενικό αρχηγό της Παναχαϊκής Πέτρο Σταθάκη, τόνισε πως όλα είναι στημένα με σκοπό να βλάψουν τον Αλέξη Κούγια και εξήγησε γιατί δεν μπορούσαν να... φτιάξουν το ματς τότε.

 

Μιλώντας στο blog της "Δίκης", ο γενικός αρχηγός της Χερσονήσου Μανόλης Κουβαράς ανέφερε:
"Ο Σταθάκης μου τηλεφώνησε την Τετάρτη για ένα ματς που έγινε τον Μάϊο. Δεν γνώριζα ότι με ηχογραφούσε. Κάποιοι τον έβαλαν να το κάνει. Ο Σταθάκης μου πρότεινε 5.000 ευρώ την προηγουμένη του αγώνα, αλλά τα αρνήθηκα. Ενημέρωσα τον πρόεδρο της ομάδας μου, τον Γιάννη Μαναράκη, ο οποίος μου είπε να μην δεχτούμε τα χρήματα. Ούτως ή άλλως θα χάναμε το ματς στα χαρτιά γιατί δεν είχαμε ενημερότητα. Μας κόστιζε 3.000 ευρώ η αμοιβή των διαιτητών και κάναμε έρανο για να μαζέψουμε το ποσόν. Τον κύριο Κούγια τον γνωρίζω γιατί έχει σπίτι στο Ηράκλειο. Είναι έντιμος άνθρωπος. Εχω ηθικό πρόβλημα γιατί ουδέποτε έχω παίξει στοίχημα, είμαι παιδί χωρισμένων γονιών και στον τραπεζικό μου λογαριασμό δεν έχω περισσότερα από 400 ευρώ".
Ο πρώην γενικός αρχηγός της Παναχαϊκής Πέτρος Σταθάκης μίλησε επίσης στη "Δίκη" και απάντησε στις δηλώσεις Κούγια: "Το καλό και η αλήθεια θα λάμψει. Να είναι σίγουρος και ο κ.Κούγιας, που με παρακαλούσε για να αναλάβω την γενική αρχηγία της ομάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου