0 Μ'αρέσει η πρόκληση του Σισέ

totsΟ Τοτσέ μίλησε στην τοπική εφημερίδα της Καρταχένα, "Nosoloefese" εξηγώντας γιατί δέχθηκε την πρόταση του Παναθηναϊκού και το γιατί ο Τζιμπρίλ Σισέ είναι πρόκληση για αυτόν...Το να αγωνιστώ στο Τσάμπιονς Λιγκ ήταν για μένα κάτι που δεν μπορούσα να αντισταθώ!Για μένα είναι μία τεράστια ευκαιρία να αγωνιστώ στην κορυφαία διοργάνωση. Μία πιθανότητα που σίγουρα δεν πρόκειται να είχα ποτέ ξανά στην καριέρα μου, εάν αρνιούμουν

 

την πρόταση του Παναθηναϊκού. Εδώ ξέρω πως θα παλέψω για τίτλους και θα βιώσω κάτι πολύ όμορφο. Είμαι τόσο ευτυχισμένος.

Παιδικό όνειρο
Από μικρό παιδί το όνειρο μου ήταν να παίξω κάποτε σε μία ευρωπαίκή διοργάνωση. Επίσης το ότι ήρθα στην ομάδα ως αξίωση του προπονητή, είναι κάτι που με έκανε ακόμα περισσότερο να θέλω να πω το ναι.

Ανυπομονησία για ΟΑΚΑ
Για να είμαι ειλικρινής, ήδη προσπαθώ να φανταστώ το πως θα είναι η ατμόσφαιρα στα παιχνίδια της ομάδας στο Ολυμπιακό Στάδιο. Η χωριτικότητα του είναι 78.000 θεατές και ανυπομωνώ να αγωνιστώ στον πρώτο μου εντός έδρας αγώνα. Εχω παρακολουθήσει στο ίντενετ ορισμένα ματς εκεί και είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει.
Για την κατάσταση στην Ελλάδα
Αναφορικά με την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ακόμα δεν ξέρω τι να νιώσω. Γενικά ενημερώνομαι αν και είναι στιγμές που αναρωτιέμαι εάν όλα αυτά που λένε στις ειδήσεις, είναι αληθινά. Αλλωστε και στην Ισπανία τα πράγματα δεν είναι πολύ καλύτερα. Ούτως ή άλλως εγώ έχω έρθει στην Ελλάδα για να απολαύσω το ποδόσφαιρο σε αυτή τη μεγάλη ευκαιρία που μου δίνεται.

Πίεση εξαιτίας του Σισέ
Αισθάνομαι πίεση απόρροια των όσων έκανε εδώ πέρσι ο Σισέ. Ωστόσο, αυτό είναι θετικό για μένα και ευχαριστιέμαι το ότι θα πρέπει να ανταποκριθώ σε αυτή την πρόκληση, την οποία αποδέχομαι!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου