0 Και Πανιώνιο άμα λάχει ο Ντάρμπισιρ

14497Φήμες θέλουν τον Ματ Ντάρμπισιρ να είναι πολύ κοντά στο να συνεχίσει την καριέρα του στον Πανιώνιο.Ο ίδιος μιλώντας στο gazzetta.gr ανέφερε ότι από τις εφημερίδες έμαθε για το ενδιαφέρον, αφήνοντας πάντως ανοικτό το ενδεχόμενο να μετακομίσει στην Πλατεία.


 

«Δεν γνωίζω τίποτα για Πανιώνιο. Από τις εφημερίδες έμαθα κι εγώ για το ενδιαφέρον» ανέφερε αρχικά ο Ντάρμπισιρ σε ερώτησή μας για το πόσο προχωρημένες είναι οι επαφές με τον Πανιώνιο για να μας ξεκαθαρίσει ότι πρωταρχικός του στόχος είναι να παραμείνει στον Ολυμπιακό.

«Εγώ είμαι παίκτης του Ολυμπιακού, θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό με τον οποίο έχω συμβόλαιο». Ο ίδιος πάντως άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να μετακομίσει στον Πανιώνιο εάν η πρόταση των «κυανέρυθρων» είναι ικανοποιητική. «Αν έρθει μία πρόταση θα κοιτάξω τι είναι καλύτερο για την καριέρα μου. Θα το συζητήσω με τους δικούς μου ανθρώπους και αν η πρόταση του με καλύπτει δεν θα πω όχι».

Τέλος, για το αν σκέφτεται να επιστρέψει στην Αγγλία τόνισε: «Ο μάνατζέρ μου ψάχνει ομάδα στην Αγγλία για να βρει την καλύτερη πρόταση. Θέλω το καλύτερο για την καριέρα μου και αν έρθει η σωστή πρόταση θα την εξετάσω».

Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου