0 Μπαίνω αεροπλάνο κι έρχομαι

Έτοιμος να έρθει στην Ελλάδα και να φορέσει την φανέλα του Παναθηναϊκού είναι ο Ζεκά, ο οποίος μετά την συμφωνία της Σετουμπάλ με τους “πράσινους”, ανυπομονεί να μπει στο αεροπλάνο...Το 4ο μεταγραφικό απόκτημα του «τριφυλλιού» μίλησε στο Leoforos.gr για τα συναισθήματά του, λέγοντας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα δείχνουν να τελειώνουν και θα συνεχίσω την καριέρα μου


από τον Παναθηναϊκό. Περιμένω ειδοποίηση από τον μάνατζέρ μου για το πότε θα μπούμε στο αεροπλάνο για έρθουμε στην Αθήνα. Ξέρω οτι έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι την Τετάρτη και για αυτό ίσως να αργήσει κάποιες ημέρες η άφιξή μου. Είμαι ανυπόμονος να φορέσω τη φανέλα του Παναθηναϊκού».

Μάλιστα, δεν παρέλειψε να αναφερθεί τόσο στον Ζεσουάλδο Φερέιρα, όσο και στον κόσμο του «τριφυλλιού», λέγοντας: «Ξέρω οτι ο προπονητή μου με ήθελε πολύ. Θέλω να τον δικαιώσω και θέλω να υποσχεθώ στον κόσμο της ομάδας οτι θα κάνω οτι περνάει από το χέρι μου για να κερδίσουμε τίτλους. Αυτός είναι ο λόγος που ήθελα τόσο πολύ να έρθω στον Παναθηναϊκό».

Πηγή: leoforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου