0 Έφτασε Αθήνα ο Ζέκα.Τετραετές με 230.000 το χρόνο

801385zekbaSIKOΣτην Αθήνα έφτασε λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Τρίτης ο Ζέκα, που αύριο θα υπογράψει το συμβόλαιο του με τον Παναθηναϊκό. Ο Πορτογάλος έμεινε έκπληκτος από τους πολλούς δημοσιογράφους που τον περίμεναν και από τις πολλές φωτογραφίες που τον έβγαλαν...

 

«Είναι μεγάλη χαρά για εμένα που είμαι έδω. Από εκεί που δε με ήξερε κανένας, έχω βγάλει τόσες φωτογραφίες όσες σε όλη μου τη ζωή. Είναι πρωτόγνωρη αυτή η κατάσταση για εμένα», τόνισε αρχικά το τέταρτο μεταγραφικό απόκτημα του “τριφυλλιού”, που έφτασε στην χώρα μας συνοδευόμενος από τον μάνατζερ του.

Για ποιον λόγο επέλεξε τον ΠΑΟ
«Για τα πάντα. Το μέγεθος του συλλόγου, ο Φερέιρα, ο κόσμος. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά στις χιλιάδες των οπαδών μας. Να κατακτήσω τίτλους με τον Παναθηναϊκό και να καθιερωθώ».

Σε ποια θέση παίζει:
«Εγώ μπορώ να παίξω παντού. Όπου με χρησιμοποιήσει ο προπονητής μου θα βοηθήσω.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου