0 Αποζημίωση 2 εκατ. ευρώ διεκδικεί οπαδός

BD6DD5C95E7D816336B52B6D7AFB8867Δύο εκατομμύρια ευρώ αποζημίωση διεκδικεί από το ελληνικό δημόσιο φίλαθλος ομάδας, ο οποίος το 2003, σε ηλικία 23 ετών έχασε το μάτι του στο γήπεδο κατά τη διάρκεια επεισοδίων από πέτρα που - όπως υποστηρίζει- πέταξαν αστυνομικοί!
Εντύπωση μάλιστα προκαλεί το γεγονός ότι αν και το περιστατικό συνέβη τον Οκτώβριο…

 

του 2003 η αγωγή θα συζητηθεί σε πρώτο βαθμό τον Οκτώρβιο του 2011, καθώς έχουν προηγηθεί πολλές αναβολές.
Σύμφωνα με όσα περιγράφει στην αγωγή του ο οπαδός της ομάδας, ο οποίος σήμερα είναι 31 ετών όλα συνέβησαν στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης όπου επρόκειτο να ξεκινήσει ο ποδοσφαιρικός αγώνας ΑΕΚ-Ολυμπιακού. Πριν την έναρξη του αγώνα άρχισαν τα πρώτα επεισόδια.

Οπαδοί της κιτρινόμαυρης ομάδας, περίπου 30 άτομα, πετούσαν όπως λέει ο παθών, προς την πλευρά των αστυνομικών των ΜΑΤ πέτρες και καπνογόνα. Μία διμοιρία των ΜΑΤ που βρισκόταν στον αγωνιστικό χώρο ξαναπετούσε προς τους οπαδούς τα αντικείμενα. Μία πέτρα βρήκε στόχο στο μάτι του παθόντος ο οποίος τώρα δείχνει ως δράστες τους αστυνομικούς.

«Αν και ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν ντέρμπι και γνώριζαν την επικινδυνότητα και απαιτούνταν ιδιαίτερη προσοχή στην επίβλεψη και επιστάμενος έλεγχος κατά την είσοδο των φιλάθλων εντός του γηπέδου, δεν έκαναν απολύτως τίποτα. Με τις ασπίδες τους απέφευγαν τις πέτρες και τα άλλα αντικείμενα, κάποιοι όμως από τους αστυνομικούς τα έπαιρναν από το έδαφος και τα πετούσαν στους φιλάθλους της ΑΕΚ, ανάμεσα στους οποίους βρισκόντουσαν και αθώοι, δηλαδή αμέτοχοι στα επεισόδια, όπως εγώ με τους φίλους μου» , προσθέτει ο άτυχος φίλαθλος.

Από τότε συμπληρώνει ότι η ζωή του άλλαξε δραματικά και επί λέξει αναφέρει ότι: «Η σωματική αναπηρία μου θα έχει αντίκτυπο θα επηρεάσει την όλη ψυχική και πνευματική μου κατάσταση και την προσωπικότητά μου. Η μειωμένη αισθητική εμφάνιση, λόγω της σωματικής παραμόρφωσής μου, δυσκολεύει τις μελλοντικές, κοινωνικές και οικογενειακές σχέσεις και συναναστροφές μου, αφού πλέον για το σύνολο των συνανθρώπων μου θα είναι «ο τυφλός», «ο σακάτης». Είχα σχέση με μια κοπέλα, η οποία εξαιτίας της υγείας μου με εγκατέλειψε. Θα μειονεκτώ ισόβια απέναντι στους αρτιμελείς συνανθρώπους μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου