0 "Μακάρι να έκλεινα καριέρα στον Παναθηναϊκό"

776634_0Ο Στράτος Περπέρογλου λίγο μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Παναθηναϊκό παραχώρησε συνέντευξη σε αθλητική ιστοσελίδα και δήλωσε... αιώνια πιστός στους "πράσινους".Αναλυτικά οι δηλώσεις του "Πέρπε" στο gazzetta.gr:Τελικά μετά από αρκετές ημέρες διαπραγματεύσεων όλα τελείωσαν θετικά για εσένα και την ομάδα.

Τι έπαιξε ρόλο ώστε να πάρεις την απόφαση να παραμείνεις;

«Ήθελα να μείνω γιατί έχω περάσει τέσσερα υπέροχα χρόνια στην ομάδα. Ο Παναθηναϊκός είναι η μπασκετική μου οικογένεια. Έχουμε πάρει πολλούς τίτλους όλα αυτά τα χρόνια και θέλω να κατακτήσω ακόμη περισσότερους. Νιώθω ευλογημένος που παίζω με αυτή την ομάδα τόσα χρόνια. Μακάρι να μείνω για πολλά χρόνια ακόμη στην ομάδα και γιατί όχι να κλείσω την καριέρα μου εδώ. Ένας από τους βασικότερους λόγους που έμεινα είναι φυσικά ο κόουτς Ομπράντοβιτς και ο Δημήτρης Ιτούδης. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα το ότι υπάρχουν αυτοί οι δύο άνθρωποι στον πάγκο της ομάδας. Έχω βελτιωθεί πάρα πολύ τα τέσσερα χρόνια που είμαι στην ομάδα και ξέρω πως για τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμη έχω να μάθω πάρα πολλά. Τεράστιο ρόλο έπαιξε φυσικά και η παρουσία των προέδρων που είναι πάντα δίπλα μας και αποτελούν εγγύηση όλα αυτά τα χρόνια».

Μετά το τέλος του πρωταθλήματος γράφτηκαν πολλά και ακούστηκαν ακόμη περισσότερα αναφορικά με την επόμενη ημέρα της ομάδας. Πέρασε από το μυαλό σου πως με τη νέα οικονομική πραγματικότητα, ίσως και να μην συνέχιζες στον Παναθηναϊκό τη νέα σεζόν;

«Στην αρχή του καλοκαιριού δεν περίμενα να γίνει όλο αυτό που συμβαίνει με τις ελληνικές ομάδες. Όλοι πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα, οικονομικά και μη, οπότε εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό. Πάντως είμαι σίγουρος πως παρά τις μειώσεις που έγιναν και τους παίκτες που έφυγαν, η ομάδα που θα δημιουργηθεί θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου