0 Ο Μπουρούσης τα είπε "όλα"

image.ashxΓια όλα και για όλους μίλησε ο Γιάννης Μπουρούσης σε μια συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα "ΦΩΣ".Διαβάστε αναλυτικά:
Για την πολύκροτη συνομιλία με τον Μάκη Ψωμιάδη που ουσιαστικά του στοίχισε την παραμονή στον Ολυμπιακό και την Ελλάδα, ο Γιάννης Μπουρούσης δήλωσε: «Ήταν μια συνομιλία με τον κύριο Ψωμιάδη, ο οποίος είναι και πατέρας της κοπέλας μου,. Όσον αφορά τον τρόπο που μιλάω, όλοι γνωρίζουν και πως μιλάω και τον χαβαλέ που μπορώ

να κάνω. Αναφέρομαι ωστόσο σε κάτι εντελώς νόμιμο. Και στην Εθνική και στις ομάδες μου ουδέποτε έχω ασχοληθεί με κάτι απαγορευμένο. Μέσα από την πρώην ομάδα μου μπορούν να το επιβεβαιώσουν ότι ελάχιστες φορές πήρα συμπληρώματα και το γνωρίζουν όλοι οι αρμόδιοι και οι συμπαίκτες μου. Δεν ήμουν ποτέ υπέρ αυτού.

Πήρα συμπληρώματα αυτή τη φορά, αλλά τίποτε παράνομο. Για να ντοπαριστείς όπως λένε ή να πάρεις αυτού του είδους τα φάρμακα πρέπει να πάρεις μια σειρά από απαγορευμένα. Σταδιακή θεραπεία θέλει το ντοπάρισμα, αναγκάστηκα με αυτό που μου έτυχε να τα μάθω.

Εγώ δεν είμαι κανένας τρελός να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο γνωρίζοντας τη ζημιά που μπορεί να πάθω. Για να παίξεις κάποια παιχνίδια καλά δεν έχεις ανάγκη τέτοια πράγματα. Εγώ πήρα συμπληρώματα διατροφής αποδεδειγμένα. Έκανα εξετάσεις, όλα τα χρόνια έκανα τεστ και ποτέ δεν υπήρξε κάτι εναντίον μου»

Για το πως αντιμετώπισε τον πρώτο διάλογο που βγήκε στον «αέρα»: «Πρώτα από όλα με ψυχραιμία, αφού ήξερα ότι αυτό που είχα πάρει ήταν εντελώς καθαρό. Σίγουρα εσκεμμένα κάποιοι έδωσαν παραπάνω έμφαση στο όνομά μου, και αυτό αποδείχτηκε μέσα από τα κανάλια, sites και εφημερίδες.

Για την φράση «τελείωσε το φάρμακο»: «Ναι, συμφωνώ. Είναι λάθος μου και το λέω. Ο τρόπος που μιλάω, ο χαβαλές. Και μέσα στα αποδυτήρια λέω τέτοια. Αντί να πω «φέρε ντεπόν», έχω πει «φέρε να φτιαχτούμε»! Τι σημαίνει; Και όλοι το έχουμε κάνει νομίζω. Κάποτε μου είπε ένας παλιός παίκτης ότι έπιναν κόκα κόλα και έλεγαν «φέρε το φάρμακο να σωθούμε». Εντάξει, βγήκε η συνομιλία, αλλά κάνει «μπαμ» ότι κάποιοι ήθελαν να κάνουν κακό και σε μένα και στο χώρο του μπάσκετ. Εκπροσωπούσα και μία ομάδα, ένα άθλημα. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό που συνέβη. Ως την Αμερική έφτασε. Κάποιοι ήθελαν να κακό και σε μένα γι' αυτό το θέμα, να κάνουν την κριτική τους και να ασχοληθούν πάρα πολύ με αυτό»

Για το αν θεωρεί ότι πέρα από την έρευνα κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός εις βάρος του: «Ναι, σίγουρα. Αυτό που είπα από την πρώτη μέρα ήταν: Αν τον πεθαμένο τον βάζουν τρία μέτρα κάτω από τη γη, εμένα με έβαλαν δεκαπέντε. Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι από αυτή τη συνομιλία έπαθα μεγάλη ζημιά και ως επαγγελματίας και ως άνθρωπος».

Για το αν η συνομιλία φαίνεται ύποπτη: «Ναι όντως φαίνεται ύποπτη για όποιον δεν με γνωρίζει. Ξέρω ότι είμαι καθαρός και ότι δεν έχω πάρει απαγορευμένη ουσία. Πιστεύω ότι η Δικαιοσύνη θα πράξει σωστά. Από εκεί και πέρα ορκίστηκα ότι δεν θα χαριστώ σε κανένα που με έβλαψε, και όσο πάει, μόνο και μόνο για την τόση στενοχώρια που έχουν περάσει οι γονείς μου και τα αδέλφια μου. Ναι, η συνομιλία που βγήκε φαίνεται όντως ύποπτη, αλλά εγώ δεν πήρα τίποτα απαγορευμένο. Τι είναι ο κύριος Ψωμιάδης; Κανένας ειδικός και επιστήμονας για να μου δώσει κάτι απαγορευμένο;»

Για το αν έχει μιλήσει πρόσφατα με τον Μ.Ψωμιάδη: «Όχι, δεν έχω μιλήσει. Υπάρχουν στοιχεία, όλα θα τα βρουν, το είπα από την πρώτη στιγμή, δεν υπάρχει κάτι απαγορευμένο. Εξάλλου το τεστ με δικαίωσε, και όλη τη σεζόν υπήρχαν τακτικοί έλεγχοι από τον Ολυμπιακό».
Από αυτή την ιστορία έμαθε ποιοι είναι οι φίλοι του: «Μετά από αυτό που έγινε πολλοί εξαφανίστηκαν. Κοντινοί άνθρωποι, που ήταν κάθε μέρα μαζί μου εξαφανίστηκαν. Δεν πειράζει, μαθαίνεις από αυτά και προχωράς».

Για το αν έχει αλλάξει η καθημερινότητά του: «Η αλήθεια είναι ότι από τότε που έγινε αυτό δεν θέλω να κυκλοφορώ. Να μη δίνω δικαιώματα. Είναι αντιδραστικός άνθρωπος και μπορεί κάποιος να μου πει κάτι και να αρπαχτούμε. Ούτε στον γάμο του Σπανούλη δεν πήγα. Το εξήγησα στον Βασίλη και κατάλαβε. Δεν είχα διάθεση να εμφανιστώ».

Για τον έλεγχο της WADA: «Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι ότι 7-8 μέρες πριν γίνει αυτό έγινε ξαφνικός έλεγχος από την WADA και εξεταστήκαμε εγώ και ο Μαυροκεφαλίδης. Βγήκαν λοιπόν και μίλαγαν για ντόπες και πως ολόκληρη WADA, ένας διεθνής οργανισμός κάλυψε εμένα. Γίνονται αυτά; Μόνο και μόνο όταν το διάβασα τρελάθηκα. Ο Ολυμπιακός δεν έκανε κάτι».

Το διαζύγιο με τον Ολυμπιακό: «Το να μείνω στην ομάδα ήταν απίθανο. Να πω επίσης ότι σε μία άλλη συνομιλία με τον κύριο Ψωμιάδη μου έλεγε: Μη στεναχωριέσαι, μη χαλιέσαι με κανέναν. Ξέρει καλά αυτός τι έχω τραβήξει και με πήρε να με ενθαρρύνει. Λίγοι στάθηκαν δίπλα μου. Ακόμη και συμπαίκτες μου ελάχιστοι στάθηκαν κοντά. Σίγουρα η συνομιλία έπαιξε τεράστιο ρόλο. Αν ήταν μόνο το συμπλήρωμα δεν θα υπήρχε πρόβλημα, όμως ο χαρακτηρισμός έπαιξε τεράστιο ρόλο. Και όπως λύθηκε η συνεργασία δεν μπορώ να κρατήσω κακία. Πράξαμε ότι θα μπορούσε ο καθένας να πράξει»

Για την πιο αξέχαστη στιγμή και τι θα του λείψει περισσότερο: «Ο κόσμος μας και οι αντιδράσεις του στα καλά ματς. Σε αυτά που ήταν στο γήπεδο. Που να το δεις αυτό αλλού; Κακά τα ψέμματα , ο Ολυμπιακός έχει τον κόσμο να παθιάζεσαι παραπάνω. Να θες να παίξεις και με ένα πόδι...

Θα μου λείψει ο κόσμος μας και σίγουρα το Καραϊσκάκη, γιατί πήγαινα και έβλεπα μπάλα. Σε πολλά παιχνίδια. Και το ευχαριστιόμουν με την ψυχή μου... Δεν είναι το ίδιο με το να βλέπεις Ίντερ ή Μίλαν. Θα μου λείψουν αυτά».

Για το ενδεχόμενο επιστροφής στην Ελλάδα και σε Ολυμπιακό ή Παναθηναϊκό: «Μα εδώ έχουν ακουστεί ότι προσπαθούσα να φύγω από τον Ολυμπιακό για να πάω στον Παναθηναϊκό. Δεν θα πήγαινα ποτέ στον Παναθηναϊκό. Είσαι σε μία μεγάλη ομάδα; Τέλος. Δεν γίνεται να πας στην αντίπαλη. Εκεί που σε φτύνουν δεν γλείφεις. Μεγάλη ομάδα ο Παναθηναϊκός, αλλά δεν θα ήθελα ποτέ να πάω. Μπορεί μετά από κάποια χρόνια να γυρίσω στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου