0 Μπορεί να είμαι όνομα, αλλά…

gribitsΟ Γκρμπιτς παραδέχθηκε ότι δεν είναι όνομα για να παίζει βασικός στον Ολυμπιακό, αλλά δήλωσε έτοιμος να παλέψει για να πείσει τον Βαλβέρδε.
"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που παίζω στον Ολυμπιακό, αυτό είναι το σημαντικό ότι έχω έρθει σε μία μεγάλη ομάδα. Πιστεύω πως το ντεμπούτο μου ήταν το ιδανικό (σ.σ. σκόραρε στο φιλικό με την Πολόνια). Χρειάζεται όμως πολύ προσπάθεια από εδώ και πέρα.

Όλα κρίνονται από τον κόουτς και εκείνος θα αποφασίσει στους αγώνες ποιοι θα παίζουν.

Ξέρω ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να παίζω με το όνομά μου γιατί δεν έχω φτιάξει ακόμα μεγάλο όνομα και για αυτό σε καμία περίπτωση δεν σταματάω να δουλεύω σκληρά και αρκετά. Πρέπει συνέχεια να δουλεύω σκληρά και να προσπαθώ να αποδείξω ότι αξίζω μία θέση στην ομάδα. Θεωρώ ότι θα έχω μία καλή χρονιά και θα βοηθήσω στο Τσάμπιονς Λιγκ την ομάδα για μία καλή πορεία αλλά και για την κατάκτηση του πρωταθλήματος", τόνισε ο 23χρονος μεσοεπιθετικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου