0 Τα είπε, όπως του τα'πανε…

798878Τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ο Γέστε, στις πρώτες του δηλώσεις από το "Ελ. Βενιζέλος"...Στην Αθήνα βρίσκεται από το μεσημέρι της Πέμπτης, στις 15.10, ο Ισπανός χαφ, προκειμένου να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Ο Γέστε αναμένεται να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και στη συνέχεια να βάλει την υπογραφή του σε συμβόλαιο 1+1 με τους "ερυθυρόλευκους".

 

Στις πρώτες του δηλώσεις από το αεροδρόμιο, σχολίασε: "Είμαι σε πολύ καλή κατάσταση. Έχω κάνει κάποιες προπονήσεις μόνος μου. Φυσικά ο Βαλβέρδε είναι ένας σημαντικός λόγος που με έκανε να έρθω, αλλά και ο Ολυμπιακός είναι μία μεγάλη ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος, είναι μία μεγάλη ευκαιρία για εμένα που θα παίξω εδώ".

Στη συνέχεια, ο πεπειραμένος χαφ έδειξε ότι δεν έχει πείρα μόνο στις... ντρίπλες! "Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον Βαλβέρδε ή κάποιον από τους νέους συμπαίκτες μου. Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Να κερδίσουμε τίτλους για τον κόσμο μας", ήταν τα τελευταία λόγια του, πριν αναχωρήσει για να περάσει τις ιατρικές εξετάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου