0 Υπέγραψε ο Πατ

14114Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι και επίσημα, πλέον, ο Πατ Καλάθης, καθώς ανακοινώθηκε η μεταγραφή του στο "τριφύλλι" με μονοετές συμβόλαιο.Η ανακοίνωση:
Ο Παναθηναϊκός προχώρησε στην απόκτηση του Πατ Καλάθη για τον επόμενο χρόνο. Ο Καλάθης (2.10) γεννήθηκε στη Φλόριντα των

ΗΠΑ στις 12 Δεκεμβρίου 1985 και πριν από τρία χρόνια πέρασε τον Ατλαντικό για να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα. Μετά από δύο χρόνια στο Μαρούσι, πέρυσι φόρεσε τη φανέλα του Κολοσσού Ρόδου, για να υπογράψει φέτος συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό.

Στις πρώτες του δηλώσεις, στο σάιτ της ΚΑΕ, σχολίασε: «Νιώθω ευλογημένος που ανήκω στην οικογένεια του Παναθηναϊκού», δήλωσε ο Πατ Καλάθης από το Καρπενήσι όπου βρίσκεται για την προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας. «Ήταν ένα όνειρό μου εδώ από τη στιγμή που άρχισα να παίζω στην Ελλάδα πριν από τρία χρόνια και είμαι πραγματικά ευτυχισμένος που μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω ένα όνειρό μου πραγματικότητα. Το να παίξω υπό τις οδηγίες του Ζέλικο Ομπράντοβιτς είναι μεγάλη τιμή και είμαι σίγουρος ότι θα μάθω πολλά από αυτόν ως παίκτης.

Θα… κατασκηνώσω στο γήπεδο, θα προσπαθήσω να βελτιωθώ δίπλα σε αυτό το τεχνικό επιτελείο και αυτούς τους παίκτες που ήδη βρίσκονται στον Παναθηναϊκό, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα όσο γίνεται περισσότερο», συμπλήρωσε

Ιδιαίτερη κάνει τη μεταγραφή για τον Πατ Καλάθη, η παρουσία του αδελφού του Νικ στον Παναθηναϊκό: «Το να αγωνιστούμε στην ίδια ομάδα με τον Νικ είναι κάτι πολύ σημαντικό. Είναι κάτι που έχουμε ονειρευόμασταν και οι δύο από παιδιά, το να καταφέρουμε να παίξουμε μαζί, στην ίδια ομάδα, επαγγελματικά. Η οικογένειά μου είναι πραγματικά ενθουσιασμένη που θα ανήκουμε πλέον και οι δύο στον Παναθηναϊκό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου