0 "Ρίχνουν εμάς για να σωθούν οι άλλοι!"

Ο Σταύρος Ψωμιάδης τοποθετήθηκε για την απόφαση του υποβιβασμού της Καβάλας. "Θα γελάει ο κάθε Έλληνας", είπε και επιβεβαίωσε πως θα προσφύγει στο CAS.Αναλυτικά όσα δήλωσε στο ραδιόφωνο του "NovaΣΠΟΡ FM 94,6":"Καταρχήν θα καταθέσουμε έφεση σε αυτή την απόφαση. Θα γελάει ο κάθε Έλληνας. Είναι μια απόφαση χωρίς ισχυρισμούς και κάθε βάση. Αν επηρεάστηκαν


 

από κάποιους για να βγάλουν την απόφαση δεν ξέρω, αλλά ξέρω ότι δεν υπάρχει το παραμικρό στοιχείο κατά της ΠΑΕ Καβάλας. Δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο σε όλη την δικογραφία. Μέχρι και ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΟ έκανε νύξη. Είναι γελοία πράγματα, θέλουν να βοηθήσουν άλλες ομάδες και προσπαθούν να ρίξουν εμάς.

Έχουμε δώσει λαμπρά δείγματα πορείας, είναι δυνατόν; Για να σωθούνε ομάδες που έχουνε πέσει αγωνιστικά να ρίχνουν εμάς; Δεν μπορώ να καταλάβω με τι σκεπτικό το κάνουν αυτό. Θα προσφύγουμε στα ευρωπαϊκά δικαστήρια αν δούμε ότι δεν βρούμε το δίκιο μας στην Ελλάδα. θα προσφύγουμε στο CAS. Δεν γίνονται αυτά. Αν κάποιοι έχουν πρόβλημα με το επώνυμό μου, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι’ αυτό και α μη τι άλλο η ΠΑΕ δεν έχει ευθύνη για τίποτα".

Για τον Μάκη Ψωμιάδη: "Δεν υπάρχει καμία ανάμειξη του Πατέρα μου στην ΠΑΕ Καβάλας. Τις μεταγραφές τις κάνω εγώ, τις πληρωμές εγώ, στο Δ.Σ της Super League πηγαίνω εγώ. Δεν έχω πει ποτέ ότι ο πατέρας μου ήταν πίσω από την ΠΑΕ. Εγώ ασχολούμαι με τους αγώνες και τις μεταγραφές και δεν νομίζω ότι ο Γόντικας ή ο Μαρινάκης πηγαίνουν κάθε μέρα στην προπόνηση. Δεν μπορώ να απαντήσω για τον κάθε έναν εγώ. Ο πατέρας μου κάνει ότι θέλει. Εγώ πήγα παραδόθηκα. Ούτε για τον πατέρα μου έχουν στοιχεία. Υπάρχουν μόνο καφενειακές συζητήσεις και τίποτα περισσότερο".

Για τον λόγο της απόφασης: "Εγώ θεωρώ ότι το θέμα της απόφασης είναι για να πούνε ότι κάτι γράψαμε για να κατηγορήσουν την Καβάλα, άσχετα για το αν θα πρέπει να αποδείξουν ότι υπάρχει κάτι, πρέπει να αποδείξουν ότι στον τάδε παίκτη, στον τάδε παράγοντα έχουν δοθεί χρήματα. Οι αερολογίες δεν μπορούν να περάσουμε. Είμαι σε σοκ αυτή τη στιγμή. Από πού προκύπτει η απόφαση και ποιος την έκανε";

Για τα αγωνιστικά θέματα: "Αγωνιστικά η ομάδα συνεχίζει κανονικά και μάλιστα σήμερα θα υπογράψει και καινούργιος παίκτης, γιατί θα δικαιωθούμε αφού δεν υπάρχουν στοιχεία. Δεν γίνεται μια ομάδα που κάνει πρωταθλητισμό και κερδίζει τα παιχνίδια να υποβιβάζεται".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου