0 Όλα ανοιχτά για Σάρας

apochorei-apo-oulker-o-saras
Αβέβαιο είναι το αγωνιστικό μέλλον του Σάρας Γιασικεβίτσιους, καθώς δεν έχει αποφασίσει σε ποια ομάδα θα αγωνιστεί την επόμενη σεζόν.

 


Αναλυτικά δήλωσε στην ιστοσελίδα του.

«Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τίποτα, καθώς το σκέφτομαι ακόμα...
Αισθάνομαι μεγάλη ευθύνη απέναντι στην εθνική ομάδα, όμως έχω και άλλα σημαντικά πράγματα να ασχοληθώ, όπως είναι η οικογένειά μου.
Σίγουρα, όμως, θα πάρω μία απόφαση το συντομότερο δυνατό, ενώ θα ήθελα να μιλήσω και με τον κόουτς Κεμζούρα».

Συνεχίζοντας: «Δεν έχω αποφασίσει ακόμα για το που θα συνεχίσω την καριέρα μου και πραγματικά δεν γνωρίζω τίποτα παραπάνω.Το σίγουρο είναι ό,τι θα κάνω την καλύτερη επιλογή τόσο για μένα, όσο για την οικογένειά μου.Οι ελληνικές ομάδες, δηλαδή, ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός θα μειώσουν αισθητά τα μπάτζετ τους, με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετοί διαθέσιμοι παίκτες.
Στην μπασκετική αγορά τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν πολύ γρήγορα, γι’ αυτό δεν θα ήταν φρόνιμο να μιλήσω από τώρα για το μέλλον μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου