0 Οι Βραζιλιάνοι μίλησαν για την Ελλάδα

ZILKKEΣτην εκπομπή της ΝΕΤ «Φυλές της Αθήνας», όπου ήταν αφιερωμένοι στους Βραζιλιάνους που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας μίλησαν οι Σίλβα Κλέιτον και Ζιλμπέρτο Σίλβα. Μπορεί ο δεύτερος να επέστρεψε στην πατρίδα του, όμως 3 χρόνια που έζησε στην Ελλάδα γνωρίζει πολύ καλά τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής στην Αθήνα.

 

Ο 34χρονος μέσος της Γκρέμιο είπε: "Είμαι χαρούμενος με όσα βρήκα στην Ελλάδα, την Αθήνα. Εγώ όταν ήρθα εδώ απλά ήθελα τρία χρόνια συμβόλαιο. Και εμείς πριν χρόνια είχαμε ζήσει ανάλογες στιγμές στην οικονομία μας αλλά τώρα έχουμε συνέλθει και το ίδιο μπορεί να συμβεί και στην Ελλάδα. Όλοι οι Έλληνες είναι πολύ καλοί άνθρωποι και αξίζουν καλύτερες συνθήκες ζωής. Και έχουν όλα όσα χρειάζονται για να έχουν μια καλύτερη ζωή».

Από την άλλη, ο Κλέιτον που έχει γίνει και αυτός Έλληνας τόνισε: «Εγώ είμαι πολλά χρόνια στην Ελλάδα, έχω παντρευτεί με Ελληνίδα έχω κάνει και ένα παιδί και φυσικά έχω μοιραστεί στα δύο. Η Ελλάδα είναι μια χώρα που την αγαπώ και α ήθελα πάντα να είναι καλά».

Πηγή: leoforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου