0 Φιλαράκι ο Σηφάκης, αλλά το'κανες το γκολ…

Χαρούμενος που είδε φίλους του από την Ελλάδα δήλωσε ο Σισέ, για το χθεσινό φιλικό με τον Άρη, όπως τον Σηφάκη. Το γκολάκι, πάντως, το πέτυχε...«Είμαι πολύ χαρούμενος που κάναμε αυτό το παιχνίδι γιατί είδα και μερικούς φίλους από την Ελλάδα, όπως τον φίλο μου τον Σηφάκη»,


 

σχολίασε αρχικά ο Γάλλος φορ στη "Sportday" και συμπλήρωσε…
«Αισθάνομαι πως κάθε μέρα είμαι και καλύτερος. Έχω προσαρμοστεί σε μεγάλο βαθμό και νιώθω καλά».Για το ματς με την Άρη: «Για εξήντα λεπτά παίξαμε πολύ καλά. Πιέσαμε τον Άρη πολύ σε γενικές γραμμές ήμασταν καλύτεροι. Ο Άρης είναι μια ομάδα που έχει καλή τεχνική, καλή ταχύτητα στο παιχνίδι του, αλλά εμείς δεν του αφήσαμε περιθώριο να το δείξει. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί δώσαμε χαρά στον κόσμο που ήρθε να μας δει στο Ριέτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου