0 «Θα παραιτηθούν βουλευτές για τον Ολυμπιακό Βόλου»

Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση που είχε με τους βουλευτές του Νομού Μαγνησίας ο αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, Γιάννης Οικονομίδης, αποκάλυψε πως του μετέφεραν την πρόθεσή τους ακόμα και να παραιτηθούν, αν δεν δικαιωθεί ο Ολυμπιακός Βόλου! Ο ίδιος πάντως δεν θέλησε να πάρει θέση για το θέμα και τόνισε πως η ΕΠΟ δεν ξέρει τίποτα...




Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον Sport-Fm Βόλου.
«Μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως όλη η Μαγνησία ήρθε σύσσωμη να απευθυνθεί στην ΕΠΟ. Στον κόσμο υπάρχει μια σύγχυση πως έχουμε το πάνω χέρι.Η Ομοσπονδία δεν ελέγχει τόσα πολλά πράγματα.Τους δικαστές δεν τους ορίζει η ΕΠΟ. Οι δικαστές όταν βγάλουν μια απόφαση δεν ανατρέπεται εύκολα. Κι εμείς είχαμε αμφιβολίες για τους δικαστές. Δεν είναι άνθρωποι που προσεγγίζονται. Την πρώτη απόφαση την έβγαλε η Σούπερ Λίγκα δηλαδή του συνεταιρισμού που ανήκει η ομάδα που και εκεί ο Ολυμπιακός είχε πολύ ισχυρή εκπροσώπηση μέχρι σήμερα. Εκεί γιατί δεν απευθύνθηκαν οι φορείς της Μαγνησίας.Με ρώτησαν αν θα δεχτώ την απόφαση.

Εάν δεν δεχτώ την απόφαση θα πάω φυλακή. Η μάχη πρέπει να δοθεί εκεί.Επίσης άκουσα μια εισήγηση να γίνουν οι ομάδες 20.Επίσης μου ζήτησε η επιτροπή να μην βγει απόφαση αφού ο Ολυμπιακός στα πολιτικά δικαστήρια. Εγώ δεν μπορώ να συναινέσω σε αυτό αφού ξέρετε πως θα υποχρεωθούμε να τιμωρήσουμε την ομάδα. Η περίπτωση του ΟΦΗ ήταν διαφορετική αφού πήγε για το ότι θεωρούσε μια επιτροπή παράνομη.

Εγώ δεν μπορώ να κρίνω τους δικαστές. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για την λογική της πρωτοβάθμιας απόφασης αφού. Είμαι γιατρός στο επάγγελμα. Η δευτεροβάθμια δικαστική απόφαση είναι πολύ πιο λεπτομερής και αν οι δικαστές βρούνε πως έχει παραλήψεις η πρώτη δικαστική απόφαση μπορεί να την αλλάξουν.

Δεν γνωρίζω τίποτα για τον φάκελο του Ολυμπιακού Βόλου όπως και όλο το ΔΣ.Δεν έχω διαβάσω την δικογραφία ούτε το σκεπτικό της απόφασης. Ο μοναδικός που γνωρίζει κάτι παραπάνω είναι ο Πιλάβιος.Το μέτωπο του Βόλου ήταν πραγματικά εντυπωσιακό πάντως. Η αντιπρόεδρος της Βολής μου είπε πως για πρώτη φορά στην καριέρα της έρχεται στην ΕΠΟ. Είναι όλοι τους πεπεισμένοι πως η ομάδα είναι αθώα και η απόφαση άδικη. Οι βουλευτές μου είπαν πως θα φτάσουν ακόμα και σε παραιτήσεις.

Ο υποβιβασμός του Ολυμπιακού Βόλου δεν είναι χαρά για το ποδόσφαιρο. Είναι λύπη να ρίχνουμε μια ομάδα που εκπροσωπεί μια ολόκληρη πόλη. Δεν την άκουσα την φράση του υπουργού αλλά δεν συμφωνώ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου