0 Αποκαλύφθηκε ο μπλόγκερ που τον «καίει» ο Μπράιβικ

Ένας ανώνυμος μπλόγκερ, τον οποίο αναφέρει αρκετές φορές στο μανιφέστο του ο Άντερς Μπέρινγκ Μπράιβικ αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά την ταυτότητά του σε συνέντευξη που έδωσε σε νορβηγική εφημερίδα.
Η εφημερίδα Verdens Gang δημοσίευσε σήμερα μία αποκλειστική συνέντευξη και φωτογραφία του 36χρονου Πέντερ Γένσεν



ο οποίος επεσήμανε ότι είχε συμβουλευθεί τον δικηγόρο του πριν δεχθεί να παραχωρήσει τη συνέντευξη.

«Έχω προειδοποιήσει την οικογένειά μου για αυτή τη συνέντευξη και για τη δική μου ασφάλεια τώρα θα κρυφτώ», δήλωσε ο Γένσεν, προσθέτοντας ότι «ήθελα να δώσω τη συνέντευξη αυτή επειδή κάποια στιγμή θα γινόταν γνωστό το όνομά μου. Είναι επίσης ένας τρόπος να καθαρίσω το όνομά μου».

Ο Γένσεν έγραφε στο ιστολόγιό του με το όνομα Fjordman (ο άνθρωπος των φιόρδ) και συχνά εξέφραζε απόψεις επικριτικές προς το Ισλάμ. Η αστυνομία τον ανέκρινε και τον θεωρεί μάρτυρα, όπως δήλωσε ο εισαγγελέας Παλ-Φρέντρικ Χιορτ Κράμπι.

Ο ίδιος ο Γένσεν αναφέρει στην συνέντευξή του ότι εξεπλάγη όταν έμαθε ότι το όνομά του αναφέρθηκε 100 φορές στο μανιφέστο των 1.500 σελίδων του Μπράιβικ, το οποίο όμως ο ίδιος δεν έχει διαβάσει.
Δεσμεύθηκε μάλιστα ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει το όνομα Fjordman ξανά, ενώ επεσήμανε ότι ο Μπράιβικ του έστειλε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το 2009 και το 2010 ζητώντας του να συναντηθούν, όμως εκείνος αρνήθηκε.

«Δεν ξέρω γιατί μου το ζητούσε, όμως αρνήθηκα. Όχι επειδή μιλούσε για βία, αλλά επειδή είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι είναι βαρετός, όπως ένας πλασιέ ηλεκτρικών σκουπών».

Πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου