0 "Ρωτήστε τους γιατί δεν έχω υπογράψει"

14569O Τουμέρ Μετίν θεωρείται αυτή τη στιγμή ως ένα από τα πιο καυτά ονόματα που απασχολούν τον Ηρακλή, ωστόσο ο Αντρέας Παντελή ακόμα δεν έχει φωνάξει τον Τούρκο για να υπογράψει συμβόλαιο με την ομάδα.Η αδικαιολόγητη καθυστέρηση που παρατηρείται στην επίσημη παρουσίαση του παίκτη, είναι λογικό να προβληματίζει τους φιλάθλους, με τα δημοσιεύματα…


της Κυριακής που θέλουν τον ΟΦΗ να έχει κάνει κρούση στον παίκτη, να ανησυχούν περισσότερο τους φίλους των κυανόλευκων.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα αυτά, ο Τούρκος επιθετικός έχει δεχτεί στενό πρέσινγκ από τον ΟΦΗ, κάτι το οποίο ο ίδιος αρνήθηκε.

Μιλώντας στο Contra.gr ο έμπειρος επιθετικός ξεκαθάρισε: "Δεν έχω ιδέα για τα δημοσιεύματα αυτά. Δεν έχω μιλήσει εγώ προσωπικά με τον ΟΦΗ, ούτε έχει γίνει κρούση μέχρι τώρα".

Σε ό,τι αφορά τον λόγο για τον οποίον συμφώνησε προφορικά με τον Ηρακλή, χωρίς ακόμα να υπογράψει, τόνισε: "Ειλικρινά δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν έχω υπογράψει ακόμα. Ρωτήστε αυτούς! Ρωτήστε τους γιατί δεν έχω υπογράψει ακόμα".

Πηγή: contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου