0 "Ήθελα να μείνω, αλλά δεν πικράθηκα κι όλας"

imagesΟι δηλώσεις του Αντώνη Φώτση για το γεγονός ότι δεν έμεινε στον Παναθηναϊκό.«Ήθελα να μείνω αλλά δεν είμαι πικραμένος. Είχαμε κάποιες συνομιλίες με την ομάδα και μου είπαν κάποια πράγματα. Έτσι σκέφτηκα καλά και αποφάσισα να πάω στην Αρμάνι, γιατί πίστεψα ότι ήταν η καλύτερη επιλογή που είχα», τόνισε ο 30χρονος φόργουορντ της Αρμάνι στη SportDay.

 

Γιατί προτίμησε την Αρμάνι: «Ήταν καλύτερη. Στην Αρμάνι μίλησα με τον προπονητή, με τους ανθρώπους της και μου εξήγησαν το πλάνο που έχουν. Είδα και τις κινήσεις που γίνονται και μου άρεσε πολύ αυτή η προοπτική και έτσι συμφώνησα. Θα έχω και συμπαίκτες τον Ντρου (σ.σ.: Νίκολας) και τον Γιάννη (σ.σ.: Μπουρούση)».

Για το ενδεχόμενο επιστροφής του στον Παναθηναϊκό: «Αυτή τη στιγμή δεν το σκέφτομαι. Έχω δύο χρόνια συμβόλαιο με την Αρμάνι και θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, γιατί οι άνθρωποι έχουν μεγάλες προσδοκίες. Σίγουρα δεν πάμε για να κατακτήσουμε την Ευρωλίγκα, αλλά θέλουμε να φέρουμε επιτυχίες και να δικαιώσουμε τους κόπους που έχουν κάνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου