0 "Σκέφτομαι να φύγω πιο μακρυά"

Το έχει πει πολλές φορές ο Γιώργος Δώνης, όμως, δεν του έχει δοθεί ακόμη η ευκαιρία. Ο τεχνικός του Ατρόμητου επανέλαβε πως θα ήθελε κάποια στιγμή να δοκιμάσει μια πρόκληση εκτός Ελλάδας.

Αποσπάσματα από τα όσα δήλωσε ο 42χρονος τεχνικός στην Εξέδρα…




Οι εντυπώσεις σας ύστερα από περίπου ενάμιση μήνα προετοιμασίας; Πού χρειάζεται βελτίωση ο Ατρόμητος;

«Σε κάθε προετοιμασία νιώθω ότι δεν φτάνει ο χρόνος. Η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα κύλησαν αρκετά ομαλά και γρήγορα σε σχέση με αυτό που περιμέναμε βάσει των πολλών αλλαγών στο ρόστερ, αλλά και της παρουσίας νεαρών παικτών από την ακαδημία μας. Είμαι ευχαριστημένος από αυτό που παρουσιάζουμε. Περιμένω να δω πώς θα είμαστε στα επίσημα ματς, ώστε να πω ότι αισθάνομαι σίγουρος. Το προαίσθημα μου, πάντως, είναι θετικό».

Τι είδους ποδόσφαιρο θέλει να παίξει φέτος ο Ατρόμητος;
«Έχουμε συγκεκριμένη φιλοσοφία. Θέλουμε να έχουμε την μπάλα στα πόδια μας και να φτιάξουμε μια ομάδα που θα επιδιώκει να δημιουργεί, αλλά συγχρόνως θα είναι λίγο πιο κακιά και σκληρή μέσα στο γήπεδο».

Το καλοκαίρι φτάσατε κοντά στον Παναθηναϊκό. Πόσο ασφαλής μπορεί να νιώθει ένας φίλος του Ατρόμητου ότι δεν θα φύγετε αν έρθει πρόταση μεσούσης της περιόδου;
«Όταν πρωτοήρθα στον Ατρόμητο, ο κόσμος ήταν κουμπωμένος μαζί μου λόγω ενός περιστατικού σε ένα ματς με τη Λάρισα. Έπειτα από ένα διάστημα, οι οπαδοί με εκτιμούν. Το κοινό στο Περιστέρι δεν είναι εύκολο. Το έχουμε κερδίσει με τη δουλειά που κάνουμε. Ο άνθρωπος που δεν έχει φιλοδοξίες είναι νεκρός. Εγώ δεν είμαι».

Σχετικά με τα μελλοντικά σας σχέδια;
«Θα ήθελα κάποτε να δοκιμάσω μια πρόκληση εκτός Ελλάδος. Πολλοί το έχουν συνδυάσει αυτό με την Αγγλία. Θα μπορούσα να είχα πάει. Υπήρξαν μια δυο προτάσεις από ομάδες της Λιγκ 1, αλλά δεν ήταν ικανοποιητικές σε κάποιες παραμέτρους. Έχω στο μυαλό μου να φύγω και πιο μακριά. Αν προκύψει κάποια προσφορά από τις παραδοσιακές δυνάμεις της χώρας, όλα θα εξαρτηθούν από τις συνθήκες. Δεν είναι εύκολο για μένα, πάντως, να φύγω από έναν σύλλογο στα μέσα του πρωταθλήματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου