0 "Ευχαριστώ" σε Ολυμπιακό και Ίβκοβιτς

135431_468344865Δεν ξέχασε τον Ολυμπιακό ο Μίλος Τεόντοσιτς κατά την παραλαβή του βραβείου ως κορυφαίου παίκτη της Ευρώπης για το 2010 στην Σλοβενία από τον πρόεδρο της FIBA Europe, Όλαφουρ, Ράφνσον.«Ξέχασα ότι έπρεπε να παραλάβω αυτό το τρόπαιο, γιατί αφορά κάτι που έγινε παλιά», δήλωσε χαριτολογώντας ο πρώην άσος των ερυθρόλευκων και πρόσθεσε…

 

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος για αυτό το βραβείο. Αποτελεί επιβράβευση για τη δουλειά μου και μου δίνει κίνητρο να συνεχίσω. Δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω χωρίς τη βοήθεια των ομάδων μου και των συμπαικτών μου στην εθνική Σερβία και τον Ολυμπιακό. Ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μεγάλος».

Ο Τεόντοσιτς δεν ξέχασε τον Ντούσαν Ίβκοβιτς: «Είναι από τους ανθρώπους που έχουν μεγάλο μερίδιο για αυτό το βραβείο. Του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου