0 "Καραγκιοζιλίκια"

PILAΟ Κώστας Πηλαδάκης σχολίασε την παραμονή του Ολυμπιακού Βόλου και της Καβάλας στη Super League κάτι που σημαίνει οριστικό υποβιβασμό για την ΑΕΛ, κάνοντας λόγο για "καραγκιοζιλίκια"..."Τί να σας πω ρε παιδιά; Πρόκειται για καραγκιοζιλίκια. Δεν έχω να πω πολλά. Πώς γίνεται να τιμωρείται ο πρόεδρος…


μιας ομάδας και αυτή να παραμένει στην κατηγορία; Είμαι οργισμένος..."

Ο πρόεδρος της ΑΕΛ σαφώς εκνευρισμένος από αυτή την εξέλιξη μίλησε και για τις επόμενες κινήσεις του: "Σκέφτομαι να τα παρατήσω και να φύγω. Έχω βαρεθεί. Ειλικρινά δεν υπάρχουν όσα γίνονται. Δηλαδή τί να κάνω; Να πάω στο CAS και να πω ότι έστηναν τους αγώνες. Νομικά μπορώ να το κάνω αλλά από εκεί και πέρα τι; Μην κοροϊδευόμαστε. Δεν έχω καμία όρεξη"

Όσο για τις μεταγραφές που κάνει η ΑΕΛ: "είναι τεράστιο δίλημμα τι θα κάνουμε από εδώ και πέρα. Εγώ πλέον δεν έχω διάθεση" τόνισε κλείνοντας ο Κώστας Πηλαδάκης με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό για την ομάδα της ΑΕΛ.

Πηγή: contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου