0 "Ο Κούγιας μου έδωσε έναν φάκελο με 4.900 ευρώ και μου είπε να δωροδοκήσω"

"Επιβεβαιώνω ότι είμαι αυτός που μιλάει στο ηχητικό ντοκουμέντο και πως πράγματι δωροδόκησα τον γενικό αρχηγό της Χερσονήσου Μανόλη Κουβαρά για να κερδίσει η Παναχαϊκή στην Κρήτη", δήλωσε στο FM100 ο πρώην γενικός αρχηγός της Παναχαϊκής Πέτρος Σταθάκης.Ιδού τι είπε στη συνέντευξή του: "Πνίγομαι και θέλω να πω την αλήθεια. Ζητάω συγγνώμη απ΄όσους πίκρανα στην


Πάτρα, όταν επέστρεψα τον Γενάρη, μετά τα επεισόδια που έγιναν. Ο κ.Κουβαράς δεν λέει την αλήθεια. Το πρωϊ της Κυριακής, πριν το παιχνίδι, ο κ.Κούγιας μου παρέδωσε έναν φάκελο με 4.900 ευρώ, με εντολή να δωροδοκήσω τον κ.Κουβαρά, ώστε να έχουν μειωμένη απόδοση δύο παίκτες της Χερσονήσου.

Τα μισά του τα έδωσα στα αποδυτήρια και τα άλλα μισά μετά τη λήξη του αγώνα, όταν με πήγε με το αυτοκίνητο του στο ξενοδοχείο. Δεν θα έλεγα ποτέ τέτοια πράγματα για να εκδικηθώ τον κ.Κούγια. Αλλωστε πάντα μου έλεγε ότι η αλήθεια και το καλό επικρατούν. Αυτό κάνω κι εγώ τώρα. Λέω την αλήθεια, παρότι γνωρίζω ότι ομολογώ δωροδοκία και θα κληθώ από τον εισαγγελέα. Ξέρω ότι θα τιμωρηθώ με ισόβιο αποκλεισμό από το ποδόσφαιρο, αλλά θα μου κάνει καλό γιατί είμαι εθισμένος με τον παραγοντισμό και έχω καταστραφεί.

Δεν θα μπορούσα να δώσω εγώ τα χρήματα γιατί είμαι πάμπτωχος. Τις τελευταίες μέρες μοτοσυκλέτες με περίεργους τύπους περνούν κάτω από το σπίτι μου. Είμαι τρομοκρατημένος γιατί νιώθω ότι με απειλούν. Ο κ.Κούγιας έχει έναν φυλακισμένο κουμπάρο και πάντα μου μιλούσε γι΄αυτόν".

Πηγή: dikisports.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου