0 "Πίσω πρέπει να κρατήσουμε το μηδέν"

Το μηδέν πρέπει να κρατήσει στη Νορβηγία ο ΠΑΟΚ απέναντι στην Βαλερένγκα σύμφωνα με τον Στέφανο Αθανασιάδη. Ο επιθετικός του «δικέφαλου» αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη σχέση του με τον Λάζλο Μπόλονι.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στο PAOK WEB TV



Για το καλό πρόσωπο που έδειξε στην προετοιμασία: «Αυτό που ήθελα εγώ από την αρχή που ξεκίνησε η προετοιμασία ήταν να δουλέψω στις προπονήσεις και να συνεχίσω όπως τελείωσε η χρονιά, δηλαδή να αγωνίζομαι κανονικά στην ομάδα. Ο στόχος μου είναι αυτός, να μπορέσω να καθιερωθώ στην ομάδα. Τώρα, αν σταμάτησαν οι κινήσεις είναι κάτι που δεν αφορά εμένα».
Για το αν φάνηκε ότι τον εμπιστεύεται ο προπονητής: «Από τον προπονητή αυτά τα λίγα που ήξερα πριν έρθει, ήταν ότι ασχολείται πολύ με τους νέους ποδοσφαιριστές και αυτό ήταν πολύ καλό. Μέσα από τις προπονήσεις ήθελε να βοηθήσει όλα τα παιδιά και εμένα, φυσικά, να μου δείξει με ποιο τρόπο ήθελε να αγωνίζομαι και αυτό συνεχίστηκε μέσα από τις προπονήσεις για να του δείξω αυτό που θέλει».
Για την ποδοσφαιρική ωρίμανση που δείχνει σε σχέση με το τέλος της περσινής σεζόν: «Σίγουρα, είναι ψυχολογικό μετά τα αρκετά παιχνίδια που έπαιξα στο τέλος την σεζόν. Σίγουρα, έκανε τον τρόπο παιχνιδιού μου ποιο ώριμο, όχι άσκοπες κινήσεις, να βοηθάω την ομάδα και αυτό πιστεύω φάνηκε στο γήπεδο».
Για τις επιπλέον δουλειές που κάνει μέσα στο γήπεδο: «Σίγουρα, ένας επιθετικός πρέπει να βοηθάει και στην άμυνα, όπως και στην κατοχή της μπάλας. Να βοηθάει όπως μπορεί τους συμπαίκτες του και αυτό σιγά σιγά το βγάζω μέσα στο γήπεδο».
Για το πως αλλάζει η ψυχολογία του όταν θεωρείται βασικός: «Δε θεωρώ τον εαυτό μου βασικό. Θέλω να δουλεύω στις προπονήσεις και να δείχνω στον προπονητή μου ότι είμαι έτοιμος να αγωνιστώ. Σίγουρα, με βοήθησε και η κλήση μου στην Εθνική. Μέσα απ' όλα αυτά άρχισα να βρίσκω τα πατήματα μου και ελπίζω να υπάρχει συνέχεια και στην Εθνική και στον ΠΑΟΚ».
Για το αν φοβάται ότι θα σταματήσει να εξελίσσεται τώρα που αναβαθμίστηκε μέσα στην ομάδα: «Όχι. Όπως ξέρω τον εαυτό μου δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτώ κάτι τέτοιο. Θέλω να δουλεύω και κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος».
Για το ματς με τη Βαλερένγκα: «Είχαμε ένα μήνα και κάτι να μάθουμε τον προπονητή και να μας μάθει και εμάς. Έχει μια διαφορετική φιλοσοφία από αυτήν που έχει η ομάδα τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Πιστεύω ότι την Πέμπτη (28/7) θα αντεπεξέλθουμε στις δυσκολίες του ματς».
Για το ότι είναι σημαντικό ο ΠΑΟΚ να πετύχει εκτός έδρας γκολ με τη Βαλερένγκα: «Για να μπει ένα γκολ υπάρχουν και δέκα ποδοσφαιριστές- συμπαίκτες για να δημιουργήσουν μια ευκαιρία. Στα διπλά παιχνίδια στην Ευρώπη το βασικό είναι να κρατήσεις το μηδέν. Είναι πολύ θετικό να βάλουμε ένα γκολ, αλλά να κρατήσουμε και το μηδέν στην άμυνα. Μετά, έχουμε το παιχνίδι στην Τούμπα και πιστεύω ότι εκεί θα είμαστε πολύ καλά».
Για το ποιο είναι το αβαντάζ του ΠΑΟΚ απέναντι στα 15 επίσημα ματς της Βαλερένγκα: «Εμείς ξεκινάμε τώρα, είμαστε ξεκούραστοι και πιστεύω ότι θα δείξουμε τα στοιχεία που δουλέψαμε στην προετοιμασία».
Για τη μέτρια εικόνα που έδειξε ο ΠΑΟΚ στα φιλικά: «Για εμένα τα φιλικά δε μετράνε καθόλου. Αυτά γίνονται για να δει ο προπονητής κάποια πράγματα, αυτά που δουλεύει στην προπόνηση. Για εμένα μετράνε τα επίσημα».
Για το αν θα επηρεάσει η μέτρια εικόνα των φιλικών στο επίσημο παιχνίδι: «Αυτό που είμαστε αναγκασμένοι να κάνουμε είναι ξεχάσουμε τα φιλικά και να μπούμε σε ροή επίσημου παιχνιδιού. Αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε στις δύο μέρες που θα είμαστε στη Νορβηγία και πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι να πετύχουμε».
Για το αν έχει κάποιο προαίσθημα για το ματς της Πέμπτης (28/7) με τη Βαλερένγκα: «Πιστεύω ότι θα κάνουμε καλή εμφάνιση και θα πάρουμε θετικό αποτέλεσμα. Όλα τα παιδιά είναι έτοιμα για να πάρουμε την πρόκριση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου