0 "Όνειρο μου να έκλεινα την καριέρα στην ΑΕΛ"

MetinHigh_0Ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα η συνέντευξη τύπου του Τουμέρ Μετίν, με αφορμή την αποχώρησή του από την ΑΕΛ.Ας δούμε κάποιες χαρακτηριστικές δηλώσεις:
"Όταν πρωτοήρθα στη Λάρισα δεν ήξερα κανένα στη πόλη και όλοι με φώναζαν ο Τούρκος! Παρ' όλα αυτά με το χρόνο έκανα φιλίες που μου πρόσφερε χαρά και…


περηφάνεια. Τελείωσε η παρουσία μου εδώ αλλά τις φιλίες μου εδώ θα της κρατήσω για πάντα! Στη Τουρκια έχω μια αδερφή, εδώ έχω 3-4 αδέρφια! Θα νοσταλγώ τις στιγμές που έζησα εδώ τρία χρόνια.
Το μεγαλύτερο όνειρο μου ήταν να μείνω και να κλείσω τη καριέρα μου εδώ! Το ήθελα πάρα πολύ. Εγώ μέχρι τη Τρίτη το βράδυ έκανα τα πάντα να μείνω! Έκανα 1500 km να μιλήσω με το προπονητή της ομάδας! Όμως ο προπονητης μου δήλωσε πώς δε θα μπορέσει να με έχει στα πλάνα της ομάδας. Δε με είχε στη λίστα με τους παίκτες από την αρχη. Το μόνο που ήθελα να το ρωτήσω το γιατί. Μου είπε πως δε με θεώρησε ικάνο να συνεχίσω στην ομάδα. Δε μου αρέσουν οι τίτλοι του τέλους. Οι παίκτες έρχονται και παρέρχονται. Βρίσκομαι σε συζητήσεις να υπογράψω σε άλλη ομάδα. Να ευχαριστήσω όλους τους φίλους της ΑΕΛ, όλους τους παλιούς μου συμπαικτές, όλη την Ελλάδα, όπου και αν πήγα με αντιμετώπιζαν με το καλύτερο τρόπο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης τον Κώστα Πηλαδάκη, δεν ήταν μόνο πρόεδρος αλλά και φίλος!"

Σε ερώτηση για περί επίστροφη στη ΠΑΕ ΑΕΛ όπως ανέφερε και η ομάδα είπε:

Δε ξέρει το αύριο κανένας. Θα το δείξει ο χρόνος.

Σε ερώτηση για καλύτερες και χειρότερες στιγμές είπε:

Το γκολ που πέτυχα στο Καραϊσκάκη. Επίσης η ανατροπή με τον ΠΑΟΚ από 0-3 σε 4-3 στο Αλκαζάρ. Αυτό το ματς που θυμάμαι ιδιαίτερα είναι με ΠΑΟΚ στο AEL FC ARENA. Με πλήγωσε αυτό το ματς δεν ήμουν στην ενδεκάδα ήθελα να είμαι στη φωτογραφία την αναμνηστική σε εκείνο το ματς! Πιστεύω πως ήμουν ένας απ' τους 3-4 παίκτες που το άξιζα!

Πηγή: aelole.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου