0 Ενδεχόμενο αποχώρησης Μαχλά

Ο Νίκος Μαχλάς τόνισε ότι είναι δύσκολο να συνεχίσει στην προεδρία του ΟΦΗ αν και άφησε ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα..."Είναι πολύ δύσκολο να συνεχίσω όμως είναι καλύτερα να το πω αυτό πρώτα στους συναδέλφους μου με τους οποίους δώσαμε μαζί τους αγώνες και τις μάχες …



για την επάνοδο του ΟΦΗ στην Σούπερ Λιγκ. Όμως πλέον νιώθω ότι ο ΟΦΗ όλων μας βρίσκεται εκεί που αξίζει να είναι και νιώθω πολύ συγκινημένος για αυτό”, είπε αρχικά.

Aναφορικά με τα έσοδα του ΟΦΗ από τα τηλεοπτικά δικαιώματα τόνισε ότι “είναι καλύτερο από αυτό που περιμέναμε. Οι τρεις ομάδες που ανέβηκαν στην Σούπερ Λιγκ δεν ευνοούνται από το σύστημα της κεντρικής διαχείρησης όμως μετά από πρόταση που κατέθεσε ο ΠΑΣ Γιάννινα και την αποδέχτηκε ο κύριος Μαρινάκης, είχαμε μια πιο ευνοϊκή θέση. Έτσι, μπήκαν 180.000 περισσότερα ευρώ και η διαφορά με τις υπόλοιπες ομάδες της Σούπερ Λιγκ κυμαίνεται σε ένα ποσό της τάξης των 160.000 ευρώ”.

Σχετικά με το θέμα της έδρας του ΟΦΗ, ο ισχυρός άνδρας του συλλόγου ήταν κατηγορηματικός τονίζοντας ότι “δεν άφησα κανέναν να διεκδικήσει την αλλαγή της έδρας μας. Το “Γεντί Κουλέ” πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να παραμείνει η έδρα του ΟΦΗ και απλώς τυπικά θα έρθει μια επιτροπή ώστε να δει αν χρειάζεται να γίνουν κάποιες βελτιώσεις στο γήπεδο. Κερδίθηκε αυτή η μάχη και είναι ευχάριστο που ο κόσμος θα βλέπει τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ”.

Ο ΟΦΗ επιστρέφει στην Σούπερ Λιγκ έπειτα από δύο χρόνια και όπως είπε ο Νίκος Μαχλάς “δεν κρύβω την χαρά μου από την σημερινή εκδήλωση. Νιώθω πολύ τυχερός που είμαι πρόεδρος του ΟΦΗ και συνδυάστηκε η επιστροφή του στην Σούπερ Λιγκ. Η χαρά μου είναι διπλή γιατί ήρθαν στο μυαλό μου στιγμές που έζησα σαν ποδοσφαιριστής. Εύχομαι το πρώτο παιχνίδι να είναι στο Ηράκλειο ώστε ο κόσμος να το χαρεί ιδιαίτερα”.

Τέλος, ο Νίκος Μαχλάς εξήγησε γιατί ο ΟΦΗ στηρίζει τον Απόστολο Παπουτσάκη λέγοντας ότι “η απόφαση του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ ήταν ομόφωνη ώστε να στηρίξουμε τον Κρητικό σύλλογο. Όποιες διαφωνίες υπάρχουν, πρέπει να μείνουν μεταξύ μας. Δεν έκρυψα ποτέ μου τα συναισθήματα μου για την λάθος απόφαση του Εργοτέλη όμως σε αυτήν την περίπτωση είμαστε υπέρ της υποψηφιότητας του Απόστολου Παπουτσάκη”.

Πηγή: athleticradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου