0 "Εχω δει τον Ολυμπιακό στο youtube"

14259Στην Ελλάδα βρίσκεται από το πρωί της Δευτέρας ο Ματ Χάουαρντ, σχολιάζοντας στις πρώτες του δηλώσεις πως είναι έτοιμος να κάνει ό,τι του ζητήσει ο Ντούντα.«Είμαι χαρούμενος που έχω υπογράψει στον Ολυμπιακό, είναι μία νέα προοπτική για μένα στην καριέρα μου. Στο κολλέγιο είναι παρεμφερές το μπάσκετ που παίζεται με το ευρωπαϊκό.


Έχω δει τον Ολυμπιακό από βίντεο στο YouTube, έχω ρωτήσει και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

Πρόκειται για μία πολύ μεγάλη ομάδα», σχολίασε αρχικά και συμπλήρωσε για τους Κάιλ Χάινς και Κέιλιν Λούκας:

«Ξέρω ότι θα έχω συμπαίκτες τον Χάινς και τον Λούκας. Με τον Χάινς βρεθήκαμε πριν δυο εβδομάδα σε ένα try out στο Σαν Αντόνιο και είπαμε κάποια πράγματα για τον Ολυμπιακό. Χαίρομαι πολύ που θα τους έχω συμπαίκτες μου. Με τον Λούκας δεν είμαστε φίλοι με την έννοια των “κολλητών”. Ξέρω όμως ποιος είναι, ξέρω τα κατορθώματά του στο κολλέγιο, οπότε ξέρω τι μπορεί να προσφέρει στην ομάδα».

Για τον Ίβκοβιτς: «Έχω βελτιώσει το σουτ μου την τελευταία μου χρονιά στο κολλέγιο. Ξέρω ότι θα παίξω για έναν κόουτς, θρύλο του ευρωπαϊκού μπάσκετ και θα προσπαθήσω να κάνω ότι μου ζητήσει για να κατακτήσει η ομάδα τίτλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου